Ookke,osa yksi:
1680604.jpg
Odota,odota!
Käännä kamera ennen kuin alat kuvaamaan!
Toisinpäin,kuvaava,senkin idiootti!!!
1680641.jpg
Ääh,no nyt se voi alkaa!
Kamera.....Käy.......NYT!!
1680590.jpg
Ööh......Tää menee varmaan toiseen suuntaan.......
Eiku toi menee tonne ja toi tonne!
Ei,ei se ratkennu,voi alien,en mä ikinä opi!1680572.jpg
Kulta.oon raskaana! - Ja oot ihana mies vaikka et ole maailman älykkäin mies.
J:" Voi kulta! Toinenkin vahinko ja homeisia tuttipulloja!" .1680611.jpg
Höpsöni,jos tänne saadaan yliopisto,niin
Ella ja Matti häipyy täältä sinne,ja me jäähään tänne neljästään!1679883.jpg
Samaan aikaan Ella kysyy eräältä Gunnelilta että haluaisiko hän olla yksi heistä
jos vapaalaan tulee akatemia,Gunnel vastasi myöntävästi ja kertoi samalla paljonko rahaa
hän voisi tuoda akatemiaan ja heidän ryhmäänsä mukaan,mukavia summia ainakin.1679886.jpg1679892.jpg
Vika lastenloru Miken kanssa,Mikellä on synttärit nimittäin.
                              Miken lastenloru:
On maailma suur,mie oon pienoinen alien sim,
mut yht uljas oon kuin komee ja urhee Vapaa Kim,
leikkiraketti lähti menemään planeetta simulu alienin ympäri,
kuin kunniallinen isäni töihin,ei hän oo mikään inhottava kännäri.1679906.jpg
Nonnii
n,en oo enää skidi!
Ja oon komeekin vielä!
1680621.jpg
Kiitti Ella kaikesta mitä teit mun vuoksi,kiitos sittä että
oot ollu mun rinnalla enemmän kuin tarpeeksi,kiitos.1679915.jpg
Äijä,oot yhtä komee kuin meikäläinen pojankoltiaisena,
hyvä äijä sustaki tuli vaikka oot alien.
                                                  Näin loppuu osa yksi,
                                    tämä oli sekava,mutta ensi osasta tulee kivempi.
                                    Kommentti pakko tähänkin tai et pääse yli etkä ali :D